Известие

Collapse
No announcement yet.

Няма мощност 156 2.4 JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Няма мощност 156 2.4 JTD

    колата нещо не варви,на 3000 оборота се усеща дарпането ина4е турбината се чува забелязах днес 4е маркучът от филтъра към турбината е пукнат на едно место,вазможно ли е това да е причината 2.4 jtd11.2000г
    156 2.4 JTD sportwagon 140hp 2000

  • #2
    пуши ли?
    1.9JTD 105+

    Comment


    • #3
      на място не ,когато я срейа да ,но смятам че е нормално
      156 2.4 JTD sportwagon 140hp 2000

      Comment


      • #4
        принципно е възможно да не върви и от спукан маркуч. по скоро трябва да се провери целия път на въздуха, както може и да се пусне колата на компютър да се види къде не дава хубави стойности. ако имаш приятел с лаптоп и кабел е пуснете да видите налягането на турбото и показанията на дебитомера.
        1.9JTD 105+

        Comment


        • #5
          смятам че явно не надува добре понеже трабата която влиза в двигатела от кулера излизаше по малко я притягах от време на време а сега си стои без да мраднала
          156 2.4 JTD sportwagon 140hp 2000

          Comment


          • #6
            ако знаеш колко неща може да са причина трябва да се огледа
            1.9JTD 105+

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от dimi bs Покажи съобщение
              колата нещо не варви,на 3000 оборота се усеща дарпането ина4е турбината се чува забелязах днес 4е маркучът от филтъра към турбината е пукнат на едно место,вазможно ли е това да е причината 2.4 jtd11.2000г
              Задължително го смени, че хвърля масло през него и затова пуши като я настъпиш и не върви като хората.
              Giulietta 1,6 JTDm 2013
              156 SW 1,9 JTD 2003

              Comment


              • #8
                Ако е скъсан преди дебитомера, лошо за него. Прахоляка ще го умори. Ако е след дебитомера и преди турбината, няма да имаш отново мощност, но няма и да пушиш. Ако е скъсано след турбината, тогава започваш и да пушиш. Оправи маркучите и тогава търси проблем.
                ЕГР-а работи ли?

                Comment


                • #9
                  вчера свалих маркуча и го увих с бишоп и изолирбланд отгоре докато намеря друг и сега сякаш се усеща подобрение а ЕГР как да го проверя
                  156 2.4 JTD sportwagon 140hp 2000

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от dimi bs Покажи съобщение
                    ЕГР как да го проверя
                    ЕГР е един клапан, който стои отпред, отгоре на двигателя. Когато е студена колата - запали я и пипни маркуча (метален), който излиза от него и влиза обратно в двигателя - трябва да е топъл. Като загрее колата трябва да е (относително) студен.
                    Subaru Legacy 3.0R
                    Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD 140+bhp
                    sigpic

                    Comment

                    Working...
                    X